dijous, 8 de març del 2012

Dispositiu analitzador anímic de nadons





















Any d’invenció: 2003
Inventor: Pedro Monagas Asensio
Empresa: Centre de Recerca en Seguretat i Control Alimentari

Instrument domèstic que analitza, en només 20 segons, el plor del nadó per tal d’identificar-ne la causa, atendre’l amb més precisió i estimular-lo neurològicament des del primer dia. Sensibilitza i ajuda als pares a identificar les necessitats dels nadons. Presenta els resultats en un display a través d’icones.


Està basat en un processament digital de senyal que pot efectuar aquests treballs en temps real utilitzant una fracció del so emès pel nadó per comparar-lo amb el patró universal incorporat.


Té un encert del 95%, certificat clínicament a Europa, Àsia i Amèrica, per a totes les races i un nivell de satisfacció del mercat del 89%. Aquest dispositiu, guardonat a Europa i als EUA, compleix totes les normatives CE i UL (Safety and Security Standards).



Dispositivo analizador anímico de bebés


Año de invención: 2003

Inventor: Pedro Monagas Asensio

Empresa: Centre de Recerca en Seguretat i Control Alimentari


Instrumento doméstico que analiza, en sólo 20 segundos, el llanto del bebé para identificar la causa, atenderlo con más precisión y estimularlo neurológicamente desde el primer día. Sensibiliza y ayuda a los padres a identificar las necesidades de los bebés. Presenta los resultados en una pantalla a través de iconos.


Está basado en un procesamiento digital de señal que puede efectuar estos trabajos en tiempo real utilizando una fracción del sonido emitido por el bebé para compararlo con el patrón universal incorporado.


Tiene un acierto del 95%, certificado clínicamente en Europa, Asia y América para todas las razas y un nivel de satisfacción del mercado del 89%. Este dispositivo, galardonado en Europa y en EEUU, cumple todas las normativas CE y UL (Safety and Security Standards).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada