dijous, 8 de març del 2012

Samarreta per hiperhidròsics

























Any d’invenció: 2010
Inventors: Oscar Deumal i Feliu Marsal

Empreses: Sutran I MAS D i Centre d’Innovació Tecnològica CTF - Universitat Politècnica de Catalunya


Aquesta samarreta evita les taques de suor en les peces de vestir ocasionades precisament per l’excés de sudoració (hiperhidrosi).


La innovadora samarreta està formada per dues capes de teixit de punt d’un lligament especial unides per una nova tècnica, de manera que entre els dos teixits es troba una cambra d’aire que contribueix a l’evaporació de la suor, mantenint seques les peces de vestir.


El teixit que està en contacte amb la pell de l’usuari està fabricat amb un fil compost per microfibres poroses que li confereixen un elevat confort i una alta capacitat d’absorció d’humitat (hidrofilitat). El teixit exterior, que presenta una aparença normal com la de qualsevol samarreta, és de cotó i compta amb un acabat específic que li aporta la propietat d’evitar el pas de la suor pel seu caràcter hidrofòbic. Una tècnica especial segella completament totes les costures de la samarreta.



Camiseta para hiperhidrósicos


Año de invención: 2010

Inventores: Oscar Deumal y Feliu Marsal

Empresas: Sutran I MAS D y Centre d’Innovació Tecnològica CTF - Universitat Politècnica de Catalunya


Esta camiseta evita las manchas de sudor en las prendas de vestir ocasionados precisamente por el exceso de sudoración (hiperhidrosis).


La innovadora camiseta está formada por dos capas de tejido de punto de un ligamento especial unidas por una nueva técnica, de manera que entre los dos tejidos se encuentra una cámara de aire que contribuye a la evaporación del sudor, manteniendo secas las prendas de vestir.


El tejido que está en contacto con la piel del usuario está fabricado con un hilo compuesto por microfibras porosas que le confieren un elevado confort y una alta capacidad de absorción de humedad (hidrofilidad). El tejido exterior, que presenta una apariencia normal como la de cualquier camiseta, es de algodón y cuenta con un acabado específico que le aporta la propiedad de evitar el paso del sudor por su carácter hidrofóbico. Una técnica especial sella completamente todas las costuras de la camiseta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada